2014-06-22

FOTO: Suzana Mančić ponovo gola za Playboy!

Suzana Mančić Playboy

Suzana Mančić, nekadašnja najpoznatija Loto djevojka Jugoslavije, danas voditeljka emisije 'Stotka' na TV Pinku, i u pedeset osmoj izgleda veoma zanosno i uvijek dotjerano, obećala je da će se kada naputni 60. godina ponovo skinuti za Playboy. Sekspilna Suzana se 1994. godine, kada je imala 48 godina, smjelo razgolitila na naslovnici i srednjim stranicama Playboya. Mada su tada ga dvaput štampali i izdavali, na kioscima nije ostao neprodan ni jedan jedini primjerak.

Svesna svog atraktivnog izgleda uopšte ne krije svoje godine i datum rođenja.

- Rođena 22. studenoga 1956 kao dupla Škorpija. A kad za nešto više od dve godine budem ušla u klub šezdesetgodišnjaka, ponovno ću dopustiti da me obnaženu snime za Playboy. Istina je da su me dok sam bila mlada i na vrhuncu slave molili da me snime kao od majke rođenu, nisam se usudila. Nisam bila spremna. Pre svega zbog konzervativnih šefova na televiziji i mojih još konzervativnijih roditelja. I onda sam prelomila - iskrena je Suzana.

3 komentara:

  1. pretpostavljam da ce oziljke od ugradnje vestackih kukova da sakriju fotosopom

    OdgovoriIzbriši
  2. Da se je mislila opet skidati za playboy skinula bi se odmah.

    OdgovoriIzbriši